به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، احمد عامری صبح امروز در چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با بیان اینکه وضعیت بیماری غلامرضا صنعتگر، خواننده مطرح هرمزگانی در وضعیت حادی است و نیاز به حمایت دارد، تصریح کرد: برخی از بستگان وی در تماسی با بنده پیگیر مطالبات این هنرمند از مجموعه شهرداری شدند که طبق گفته آنها بالغ‌ بر 80 میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: امیدوارم با مساعدت مجموعه شهرداری این هزینه هر چه زودتر پرداخت شود تا شاهد بهبود این هنرمند باشیم که برای درمان نیاز به تأمین منابع مالی دارد.

در همین خصوص شهردار بندرعباس در پاسخ به شبهات ایجادشده، افزود: یکی از سرمایه‌های شهر بندرعباس به‌طور حتم هنرمندان مان هستند که آقای صنعتگر مصداق بارز آن بوده و هست که همواره در سطح کشور برای نام هرمزگان درخشیده است.

عباس امینی زاده با اشاره به اینکه چند سالی است که این هنرمند در بستر بیماری است و اخیراً وضعیت سختی را تحمل می‌کند، اضافه کرد: جلسات مختلفی بنده با این هنرمند داشته‌ام و همواره درصدد حمایت از وی بوده‌ایم و ازآنجاکه شهرداری بودجه خاصی برای حمایت ندارد از طریق بودجه رفاهی تصمیم گرفتیم بلیط های کنسرت این هنرمند در بندرعباس را برای کارکنان شهرداری خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه هزینه بلیط در دو فاز قرار بود پرداخت شود که فاز نسخت عملی شده است، خاطرنشان کرد: در فاز دوم برخی مناطق و سازمان‌های شهرداری بندرعباس باید پول را واریز می‌کردند که با پیگیری‌های انجام‌شده مابقی هزینه نیز طی امروز و فردا پرداخت خواهد شد.

امینی زاده در پایان با اشاره به اینکه این اقدامات در وظایف اجتماعی شهرداری است و علاقه‌ای به مطرح کردنش نداشتم و تنها برای روشن شدن اذهان عمومی بیان کردم، تصریح کرد: رقم 80 میلیون اعلام‌شده صحیح نیست و مطالبه باقیمانده بسیار پایین‌تر از این رقم است.

غلامرضا صنعتگر مدتی است به دلیل فشارخون بالا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی‌درمانی تا زمان بهبود وی عملی نیست.