به گزارش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، کارگردان نمایش "کابوسی برای رویا" پیرامون نمایشنامه این اثر گفت: درگیری یک خانواده طبقه متوسط جامعه بر روی اعتیاد  یکی از افراد خانوداه و وقوع اتفاقاتی جدید که مسیر نمایشنامه را عوض می کند، داستان این تئاتر است.

گوهری ادامه داد: دقت نظر داشته باشیم در این روزها خانمان سوزترین اتفاق ممکنه بین افراد یک جامعه به وجود آمدن شک است و تمامی افراد این خانوداه طی مراحلی به هم شک دارند.

گوهری شیوه نوشتاری متن نمایش "کابوسی برای رویا" را بر اساس رئالیسم همراه با لایه هایی از ابزورد عنوان کرد و افزود: شیوه کارگردانی این اثر از چند جهت نگاه به شیوه های اکسپرسیونیسم، رئالیسم جادویی و سیال ذهن دارد. این در حالی است که در این نمایش، محمود مجیدی، رها غفوری، پوریا شیبانی، شهرزاد همتی و امیر حسین توابی نقش ایفا می کنند.

از دیگر عوامل  نمایش "کابوسی برای رویا" می توان از فرناز پروین(دستیار کارگردان)، علی دهقانی(تهیه کننده)، کامران رستگار(طراح صحنه) و منا نصیرزاده(منشی صحنه) نام برد.

نمایش "کابوسی برای رویا" به نویسندگی وکارگردانی سعید گوهری از ٦ تا ١٢ آبان ماه در تماشاخانه استاد سپاسدار روی صحنه می رود.