به گزارش هنرآنلاین، افشین تحفه‌گر با بیان این خبر، گفت: به مناسبت روز ملی خوشنویسی با هماهنگی انجمن خوشنویسان مجموعه برنامه هایی به مدت یک هفته در مشهد برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی افتتاح نمایشگاه خوشنویسی "اشک قلم" را از برنامه های این هفته دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه ساعت ١٨ شنبه ٢٢ مهرماه در نگارخانه میرک مشهد افتتاح می شود.

معاون هنری ارشاد خراسان رضوی با بیان این خبر که در این هفته هنرمندان خوشنویس با حضور در منزل خانواده شهید و جانباز خوشنویس به مقام این عزیزان عرض ارادت می کنند، گفت: هنرمندان خوشنویس همچنین از مراکز فرهنگی بازدید خواهند داشت.

وی ادامه داد: ورکشاپ های خوشنویسی در مجتمع فرهنگی هنری سلطانعلی مشهدی، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) ، ایستگاه مترو بسیج و نگارخانه اشراق برگزار می شود.

معاون هنری ارشاد خراسان رضوی همچنین از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در اشراق خبر داد و گفت: نمایشگاه خوشنویسی هفتمین مهرگان در نگارخانه اشراق مشهد برگزار می شود.

وی افزود: دیدار و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت خوشنویس و تجلیل از نفرات برتر آزمون های خوشنویسی و رونمایی کتاب خوشنوبسی استاد دربان حسینی در نگارخانه میرک از دیگر برنامه های این هفته است.

تحفه گر از برگزاری اختتامیه برنامه ها در نگارخانه میرک خبر داد و اظهار داشت: اختتامیه برنامه های هفته خوشنویسی در نگارخانه میرک برگزار و از هنرمندان پیشکسوت تجلی و از کتاب آثار خوشنویسان که در نمایشگاه "اشک قلم" در معرض دید علاقمندان قرار  خواهد گرفت، رونمایی می شود.