سرویس استان‌های هنرآنلاین: در محرم و صفر سال جاری مانند سال‌های گذشته، کانون نمایش‌های دینی، اجرای آثاری صحنه‌ای و خیابانی متناسب با این ایام را برنامه‌ریزی و در دستور کار خود قرار داده است. از 20 محرم تا پایان ماه صفر همایشی باعنوان "عاشورا تا اربعین" برگزار خواهد شد که نمایش "گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود" به نویسندگی و کارگردانی احمد شاهین یکی از آثار شرکت‌کننده در این همایش است که در اصفهان روی صحنه می‌رود.

 احمد شاهین با اشاره به چگونگی شکل‌گیری این اثر نمایشی، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این داستان را از آیه 19 سوره حشر گرفتم که در آن نقل شده کسانی که خدا را فراموش کرده‌اند خداوند هم آن‌ها را به خود فراموشی گرفتار خواهد کرد؛ لذا این نمایش روایتگر افرادی است که هرکدام به‌گونه‌ای دچار خودگم کردگی و بی‌هویتی و خود فراموشی شده‌اند و  دچار توهم‌های مختلف هستند.

او با بیان اینکه نمایش "گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود" تم اجتماعی دارد و دنیای امروزی ما آدم‌ها را که در وااسفای ترافیکی از اطلاعات گرفتار هستیم را نشان می‌دهد، ادامه داد: انسان امروز آن قدر تنها شده که با خودش هم غریبه است و گاهی دلش برای خودش هم تنگ می‌شود.

این کارگردان تئاتر در خصوص فرم و شیوه اجرای نمایش نیز خاطرنشان کرد: این نمایش بر اساس سبک سورئال نوشته شده اما به رئال نزدیک شده تا مردم با نمایش ارتباط برقرار کنند.

نمایش "گاهی دلم برای خودم تنگ می  شود" با بازی محسن احمدی‌نیک، فرشته شاه ‌بندری، مریم طالب، نوید سرمدی و علی غزنوی از یکم تا دهم آبان ماه ساعت 18:30 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری استاد محمود فرشچیان اصفهان روی صحنه می‌رود.