به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید علی ضرغامی مسئول دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام آغاز بازسازی تالار آفتاب اهواز، اقدامات پایان یافته تا این مرحله را معرفی کرد.

ضرغامی در رابطه با اصلاحات انجام شده در سیستم برق این تالار گفت: اولین مرحله از طرح بازسازی تالار آفتاب شامل اصلاح سیستم‌های برق و تعویض تابلوهای برق‌رسانی در بخش‌های مختلف ساختمان تالار است که مرحله پایانی خود را سپری کرده است.

ضرغامی از بازسازی نمای ورودی و اتمام طرح نورپردازی محوطه بیرونی تالار نیز خبر داد و افزود: تالار آفتاب امسال نمای جدیدی به خود خواهد گرفت چرا که اهمیت دادن به زیباسازی این مکان فرهنگی و هنری یکی از برنامه های اصلی در طرح بازسازی است.

ساخت سن روباز، اجرای داربست برای آغاز عملیات بازسازی دکوراسیون داخلی، سرویس همه کولرهای دوتیکه، تعویض درب‌های چوبی، تعویض همه شیرآلات و فلاش تانک‌های سرویس های بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده در تالار است.

مسئول دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود به تعمیرات انجام شده در سن اصلی تالار اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اقدام در نظر گرفته شده در طرح بازسازی تالار تعمیر سِن اصلی این تالار است که در مرحله پایانی قرار گرفته است.