به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، نمایش "گلزخم" با موضوع دفاع مقدس و درباره مادری است که سه فرزندش شهید می‌شوند؛ همسرش نیز در دریا غرق شده و پیکر هیچ کدام باز نمی‌گردد و پس از بازگشت پیکر آخرین فرزندش، به اشتباه توسط خانواده دیگری برده می شود که مادر وقتی خوشحالی این خانواده را از بازگشت پیکر فرزندشان می‌بیند، حاضر نمی‌شود پیکر فرزندش را پس بگیرد و این حکایت، نهایت قدرت تحمل یک مادر را نشان می‌دهد.

نقش آفرینان این نمایش فروزان حسینی، مهدی روزبهانی بوده و موسیقی و نورپردازی آن را نیز راضیه روزبهانی بر عهده دارد.

نمایش "گلزخم" برای اولین بار در هفته دفاع مقدس ـ مهرماه ٩٣ با ٤ اجرا در مرکز آموزش هنر ملایر روی صحنه رفت و با اقبال و استقبال عموم تماشاچیان مواجه شد. این نمایش تنها نماینده استان همدان در بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر ماه تهران در سال ٩٣ بود و توانست در این جشنواره به عنوان یکی از آثار برتر شناخته شود.

این نمایش همچنین در بیست و یکمین جشنواره منطقه ای لاله های سرخ اندیمشک به عنوان اثر برتر به جشنواره ملی خرمشهر معرفی شد و در این جشنواره ملی، فروزان حسینی بازیگر نمایش "گلزخم"، جایزه بهترین بازیگری زن را به خود اختصاص داد.

دوست داران هنر نمایش دفاع مقدس می توانند برای تماشای نمایش "گلزخم" در روزهای دوم و سوم مهرماه در ساعت ١٦، ١٧ و ١٨ به مرکز آموزش هنر ملایر مراجعه کنند.