به گزارش هنرآنلاین، مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی "پاییز بی نفس" همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس در صدد است آثار هنری خویش را به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی "پاییز بی نفس" آثار بانوی هنرمند نیشابوری مرضیه سادات حسینی است که در آن ٦٠ اثر نقاشی در ابعاد ٧٠ در ٥٠  و ١٦ در ١٦ سانتیمتر  برپا شده است .

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم، پاستل، آبرنگ و مداد رنگی است و با سبک رئالیسم و موضوع چهره  به مخاطبین ارایه شده است.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی مرضیه سادات حسینی است که یک سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و زیر نظر استاد خود احمد کاشکی آموزش دیده  و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی "پاییز بی نفس" از ١  الی ٦ مهر ٩٦ همزمان با بزرگداشت هفته  دفاع مقدس  هر روز از ساعت ٩ الی ١٣ صبح و ١٦ الی ٢٠ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.