به گزارش هنرآنلاین، مهدیا مصباحی افزود: در این دوره نیز مانند سال قبل با حمایت سیدجواد اشکذری دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر رضوان و ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی، همه نمایش های اجرا شده در جشنواره توسط عکاسان تئاتر خراسان عکاسی خواهد شد و در اختتامیه جشنواره به صورت چاپ شده در معرض نمایش عموم قرارخواهد گرفت.

 در این دوره عکاسان باتجربه در کنار هنرجویان دانش آموخته عکاسی تئاتر از بیست نمایش اجرا شده در طول جشنواره عکاسی می کنند.

حسین ذبیحیا،محمدجوادعبدی، روح الله مهاجر، وحید بیات، علیرضا رجایی، آیدا باقری، آنیتا جاویدیان، ملیحه عابدینی ،سیده الهه قاسمی ، پریساطوسی، مژگان جهانی، نگین اسدی، پریا پوزش، احمدنجفی، صابر سینهچی،آریا سبزواری، مژگان رضایی عکاسان حاضر در این رقابت  هستند. سجادانتظاری، رضا زرنوشه،محمدواحدی و مهدیا مصباحی داوری و انتخاب آثار نمایشگاه و انتخاب سه عکاس برگزیده را برعهده دارند.

گفتنی است؛ بیست وهفتمین جشنواره تئاتراستان خراسان رضوی از بیست و سوم لغایت بیست و هشتم شهریور ماه نود و شش در مشهد برگزار می شود ون نمایشگاه عکس عکاسان در روز اختتامیه جشنواره، بیست وهشتم شهریور ساعت ۱۷ برگزار می شود.

سیدمهدیا مصباحی از عکاسان باسابقه تئاترمشهد، دبیری وکریتوری بخش عکس جشنواره را برعهده دارد.