به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  ایلام تئاتر،  سعید خیرالهی دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان ایلام با بیان اینکه سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی، ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه در ایلام برگزار می شود، اظهارداشت: در این جشنواره گروه های تئاتری در موضوعات مختلف خیابانی، نمایشنامه خوانی، دفاع مقدس و ... به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره ۵ تئاتر خیابانی، یک اثر نمایشنامه خوانی، ۵ تئاتر صحنه ای و ۶  اثر با موضوع دفاع مقدس اجرا می شوند، افزود: تمامی آثار با حضور داوران برجسته تئاتر کشور آقایان محمود فرهنگ، سامان خلیلیان و مصطفی کولیوندی داوری شده و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان ایلام به معرفی آثار برتر برای شرکت در جشنواره های ملی و بین المللی اشاره و خاطر نشان کرد: در بخش صحنه ای یک نمایش به جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در بخش خیابانی یک نمایش به جشنواره فانوس بنیاد حفظ ارزش ها و آثار دفاع مقدس و یک اثر نیز به جشنواره مقاومت راه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه نمایش های این تئاتر از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل سالن ارشاد اسلامی ایلام به نمایش در می آیند، بیان داشت: تماشای نمایش های این جشنواره برای علاقه مندان به هنر تئاتر به صورت رایگان است و امیدواریم که دوستداران هنر با حضور خود باعث دلگرمی هنرمندان تئاتر استان شوند.

خیراللهی  یادآور شد: افتتاحیه جشنواره روز جمعه هفته جاری، ساعت ۱۵ در محل سالن ارشاد اسلامی ایلام با حضور هنرمندان و جمعی از مسئولین استانی صورت می گیرد.