به گزارش هنرآنلاین، معصومه داودیان رئیس میراث فرهنگی شهرستان دامغان در گفت‌وگو با ستاد خبری چهارمین جشنواره ملی پسته دامغان با اعلام این خبر گفت: روز جمعه ۲۴ شهریورماه جاری جشن ملی پسته دامغان را در قالب برنامه‌های فرهنگی جشنواره ملی پسته دامغان در تالار مدیریت بحران شهرداری دامغان برگزار می‌کنیم که هنرمند محبوب ملی آقای رضا صادقی نیز در این برنامه روی صحنه می‌روند.

مسئول کمیته فرهنگی چهارمین جشنواره پسته دامغان در ادامه افزود: در این برنامه علاوه بر آقای صادقی میزبان گروه‌های موسیقی محلی از شهرستان‌های مختلف استان سمنان خواهیم بود. همچنین گروه‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان در این برنامه اجرا خواهند داشت. بلیت این رویداد فرهنگی از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.

داودیان خاطرنشان کرد جشنواره ملی پسته دامغان از ۲۲ شهریورماه در این شهر آغاز به کار می‌کند و در حاشیه این جشنواره علاوه بر جشن ملی پسته برنامه‌هایی نظیر نمایشگاه صنایع‌دستی و غذاهای مرتبط با پسته داریم که امیدوارم در معرفی هر چه بیشتر این محصول استراتژیک شهر دامغان مفید باشد.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان دامغان درنهایت اعلام کرد: بازدید از اماکن فرهنگی و استفاده از امکانات گردشگری شهرستان دامغان برای شرکت‌کنندگان در جشنواره رایگان خواهد بود.

چهارمین جشنواره پسته دامغان روزهای ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ شهریورماه جاری در شهر دامغان برگزار می‌شود.