به گزارش هنرآنلاین، این هنرمند هرمزگانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این کنسرت قرار بود زودتر از این تاریخ برگزار شود اما حادثه تلخ واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی سبب شد که تاریخ برگزاری به تعویق بیافتد.

وی با بیان اینکه قلبم از ضایعه دردناک جان باختن تعدادی از هم استانی‌هایم به شدت جریحه‌دار است، تصریح کرد: قلبم برای شهر و استانم می‌تپد و زمانی که تمامی شرایط برای برگزاری کنسرت آماده‌شده بود و حتی هتل و بلیط پرواز تهیه‌شده بود، به‌ واسطه ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار هرمزگانی تاریخ کنسرت را به 19 شهریور موکول کردم هرچند دوست داشتم این کنسرت را به زمانی عقب تر به تعویق بیندازم که به دلیل در پیش بودن ماه محرم و به احترام سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) این امر میسر نشد.

صنعتگر با اشاره به اینکه در این کنسرت قرار است اتفاقات جدیدی رقم بخورد، اظهار کرد: ارکستری که در این کنسرت مرا همراهی می‌کند به سرپرستی فرید یزدانفر، بسیار بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر از اجراهای گذشته‌ام است.

خواننده ترانه"میشه ضامنم بشی" ادامه داد: در این کنسرت حاضرین در سالن کارگران با اتفاقات ویژه‌ای روبه‌رو خواهند شد که به‌نوعی برایشان غیرمنتظره خواهد بود.

این هنرمند هرمزگانی با اشاره به اینکه به احترام دانش آموزان سفرکرده هرمزگانی که پاره تن نه‌تنها بنده بلکه تمامی هم‌وطنانم بوده‌اند قطعه‌ای به یاد آن‌ها تقدیم خواهم کرد، اضافه کرد: به هرمزگانی بودنم افتخار می‌کنم و امیدوارم مردم استانم بار دیگر با حمایت خود و حضور در این کنسرت شاهد رقم خوردن شب خاطره‌انگیزی باشند.

وی با بیان اینکه همواره در بندرعباس بهترین اجراهایم را برگزار کرده‌ام و این بار می‌خواهم به‌خوبی حق مطلب را ادا کنم، تصریح کرد: در این کنسرت قطعه‌ای به‌صورت آنپلاگد با حضور یک هنرمند مطرح هرمزگان اجرا می‌شود که به‌نوعی یکی از اتفاقات ویژه ‌این کنسرت است.

صنعتگر در پایان با تشکر از حمایت و همکاری استانداری هرمزگان و شرکت هنرمندان خاک جنوب در برگزاری این کنسرت، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم در این کنسرت شب به‌یادماندنی را برای هم استانی‌هایم رقم بزنم و در گفت و گویی دیگر به طور حتم اسامی افرادی دیگر که در برگزاری این کنسرت از بنده حمایت کردند را اعلام خواهم کرد.

 کنسرت غلامرضا صنعتگر یکشنبه 19 شهریور ساعت 20 در سالن کارگران بندرعباس برگزار می‌شود.