به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، شهریار غلامپور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کنسرت چهارشنبه هفته جاری ١٥ شهریورماه ساعت ٢١ در سال فنی و حرفه ای شهر ایلام برگزار خواهد شد. 

وی مراکز فروش بلیت این کنسرت را فروشگاه لن، نوشت افزار بشیر، فروشگاه ناتالیا، گالری دنیس، کافی نت آریا و کافی نت هیام واقع در مناطق مختلف شهر ایلام عنوان کرد.

وی گفت: این کنسرت با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی مردم و با اخذ مجوز رسمی از شورای شعر و موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار می شود. 

غلامپور اضافه کرد: امسال در مجموع ١٠ کنسرت موسیقی مختلف و متناسب با سلایق مختلف مردم در حوزه سنتی، محلی و پاپ در این استان برگزار و تا پایان سال نیز افزایش خواهد یافت.

سال گذشته ١٠ کنسرت موسیقی سنتی و پاپ با حضور هنرمندانی چون شهرام و حافظ ناظری، محسن یگانه، علیرضا روزگار، مجید خراطها، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و غیره در این استان برگزار شد. 

با توجه به استقبال مردم از این هنر و تقاضاهای مکرر برای اجرای کنسرت و برنامه های موسیقی سال گذشته برای نخستین بار شورای موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با هدف رعایت فضای فرهنگ عمومی استان، بررسی فنی و محتوایی تقاضاها و ارایه برنامه های پیشنهادی برای ارتقا این هنر اصیل تشکیل تا ضمن بهره گیری از صاحب نظران عرصه موسیقی، اجرای برنامه های موسیقی در استان از نظر کیفی و محتوایی مورد بررسی قرار گیرد.