به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛سید علی زمزم با اعلام این خبر، بیان داشت:در جهت رشد ارزش های اسلامی ایرانی،‌ ایجاد زمینه برای رقابت سازنده و ارتقای سطح کیفی و کمی هنر فیلمسازی و عکاسی استان خراسان جنوبی، چهارمین جشنواره "فیلم، عکس و فیلمنامه" خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان فردوس برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی "فیلم، ‌فیلمنامه و عکس" برگزار می شود، افزود: آسیب های اجتماعی، شعار سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال"، سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ نماز، ایثار و شهادت از جمله موضوعات این جشنواره است.

زمزم با بیان اینکه ۷ شهریور ماه امسال،‌ آخرین مهلت برای ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود ، گفت:با توجه به استقبال بالای هنرمندان مقرر شد ٤ روز به تاریخ مندرج در فراخوان اضافه شود و دریافت آثار تا ١١شهریورماه جاری ادامه داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پس از پایان مهلت قانونی جهت ارسال آثار ٦٧ فیلم از ٤٣ هنرمند،٤٣ فیلمنامه از ٢٢ هنرمند و ٨٧٠ عکس از ٦٧ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم،عکس و فیلم نامه استان خراسان جنوبی  ٢٠ و ٢١  شهریور ماه جاری در محل مجتمع فرهنگی هنری فردوس برگزار خواهد شد.