به گزارش هنرآنلاین، حبیب صدقی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید غدیر خم به برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب اشاره کرد و گفت: این جشنواره در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین شعرای نامی کشور برگزار می شود.

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب از اعلام آمادگی شعرای ٣١ استان کشور برای حضور در جشنواره هفدهم خبرداد و افزود: در مجموع ٨٠٠ اثر از ٣١ استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

صدقی سیره زندگی امام علی(ع)، سیمای امام علی(ع) در تاریخ، نماز امام علی(ع)، فرمان حضرت علی(ع)، عدالت حضرت علی(ع) و نیز امر به معروف و نهی از منکر در رفتار امام علی(ع) را از محورهای جشنواره هفدهم شعر غدیریه بناب اعلام و اظهارکرد: قطعه های ادبی از موضوعات جشنواره نیز بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب و دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب در ادامه با اشاره به استقبال خوب علاقمندان از جشنواره هفدهم خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا از سال آینده جشنواره هجدهم شعر غدیریه بناب را به صورت بین المللی برگزار کنیم.