به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه عکس "جایی که هیچکس نیست" از نهم تا 23شهریورماه در گالری شهنوش بندرانزلی برگزار  می شود.

این مجموعه پیش‌تر در گالری "نگر" تهران ارائه شده بود و حالا گردش استانی خود را از گیلان و گالری شهنوش در بندرانزلی شروع کرده است.

"جایی که هیچکس نیست" مجموعه 24 عکس سیاه و سفید و رنگی از تهران و مرکز شهر تهران است که به موضوع تعاریف شهری، زندگی شهری و شهروندی از منظر عکاس می پردازد و تلاش می کند تجربه بی واسطه ای را در معرض قضاوت مخاطب قرار دهد.

به گفته سودابه کردی (نمایشگاه گردان) ؛از آنجا که این دست دغدغه ها می تواند در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور نیز مصداق داشته باشد، برگزاری نمایشگاه در سایر شهرها مورد توجه برگزارکننده قرار گرفته است.

تکیه بر معاشرت شهری و اصالت زندگی و زیستن نسبت به چهارچوب های خشک حرفه ای، نفوذ عکاسانه به موضوع، صمیمت، سادگی، پرهیز از نمایش تکنیک و جاذبه های غیرمعمول، تأویل پذیری شاعرانه، تسلط به ظرائف اجتماعی و شهرسازی و... از مهم ترین ویژگی های این نمایشگاه محسوب می شود، به طوری که برای حوزه های مختلف و مخاطب علاقه مند به تعمق، به قدر کافی جذاب است.

نمایش "جایی که هیچکس نیست" پنجشنبه 9 شهریور ماه از ساعت 16 تا 21 در گالری شهنوش بندرنزلی واقع در ابتدای خیابان پاسداران، شماره 62 برای بازدید عموم علاقه مندان گیلانی آغاز می شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.