بە گزارش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی، روز پنجشنبە ٩ شهریورماه ٩٦ نمایش "سەردەمی بێ‌تاوانی" بە کارگردانی امید خاکپور‌ روی صحنە می‌رود. 

این نمایش بە مدت ١٠ روز در سالن آمفی‌تئاتر ادارە فرهنگ و ارشاد اسلامی بە اجرا در خواهد آمد.

امید خاکپور گفت: این نمایشنامە اثر دکتر صادقی و ترجمە مریم قاضی است کە در اساس روایتی از نسل کشی انسانها است کە در این نمایش سە دورە تاریخی از از زبان سە نسل از زنان کورد بیان می شود و بخشی از آن نیز روایت نسل‌کشی کوردهای کوردستان عراق بە دست رژیم بعث عراق را بە نمایش می‌گذارد.

سرپرست گروه تئاتر اهورا در مورد عوامل اجرایی کار گفت: پروین‌ ملک‌زادە، لیلا مولودی و فاطمە لیلی بە عنوان بازیگران اصلی در این نمایش ایفای نقش‌ می‌کنند.همچنین سامان ارمی بە عنوان طراح نور،مهپارە لاهیجانی طراح لباس، شهباز شاهین‌پور طراح موسیقی، ابراهیم ابراهیمی و کیوان مولودزادە دستیاران کارگردان، از عوامل اجرایی کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش حاصل پنج‌ماه تمرین مستمر و دست‌وپنجە نرم کردن با تمام مشکلات اعم از کمبود فضا، نبود امکانات استاندارد و مشکلات مالی است کە بە یاری خداوند و تلاش وافر عوامل کار و همت مسئولین مربوطە بە بار نشستە است و ما نیز بە عنوان گروه تئاتر "اهورا" تمام تلاش خود را بە کار می گیریم کە بهترین اجرای ممکن را برای همشهریان مهابادی بە نمایش بگذاریم  و امیدواریم بهترین حضور خود را در چهاردهمین جشنوارە بین‌المللی تئاتر کوردی کە در آذرماه سال جاری در شهرستان سقز برگزار می‌شود، رقم بزنیم.

امید خاکپور، کارگردان و بازیگر تئاتر متولد سال ١٣٥٧ در شهرستان مهاباد ،سرپرست گروه تئاتر "اهورا" و نایب‌رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان غربی است کە در چند سال اخیر توانستە است در جشنوارەهای گوناگون سراسری و بین‌المللی عناوین مختلف کارگردانی و بازیگری برتر را کسب کند.

لازم بە ذکر است کە آخرین کار گروه تئاتر اهورا (چریکەی چیای هاڵۆز) بە کارگردانی بختیار پنجەای بود کە موفق بە کسب رتبە اول سیزدهمین جشنوارەی بین‌المللی تئاتر کوردی در سال ٩٥ شد.