به گزارش هنرآنلاین، ناصر چنانی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، با بیان این مطلب، گفت: پس از تشکیل شورای سیاستگذاری جشنواره، فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان منتشر و در اختیار هنرمندان تئاتر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مدت تعیین شده آثار بسیاری به دبیرخانه جشنواره تئاتر استان ارسال شد، افزود: از ٣٩ اثر دریافتی، ١٦ اثر در مرحله اول بازبینی پذیرفته شد و در مرحله دوم بازبینی ٩ اثر انتخاب شدند.

وی هیئت بازبینی این جشنواره را متشکل از مرتضی مطوری، رسول حق جو و بهزاد خیرالهی دانست و اضافه کرد: آثار این دوره از جشنواره از لحاظ کیفی برتر از دوره های پیشین و موضوعات انتخاب شده از تنوع و تازگی مطلوبی برخوردار است.

چنانی، تصریح کرد: در واقع ویژگی این دوره از جشنواره تئاتر خوزستان تنوع موضوعی و جغرافیایی آن است به طوری که آثار دریافتی و پذیرفته شده از شهرهای مختلف استان ارسال شده و چنین تنوعی در دوره های گذشته جشنواره بی سابقه بوده که آن را به فال نیک می گیریم.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در جشنواره های بعدی هم شاهد این تنوع موضوعی و جغرافیایی باشیم.

چنانی همچنین عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره تئاتر خوزستان انجام شده و امیدواریم شاهد اجرای جشنواره ای با کیفیت باشیم.