سرویس استان‌های هنرآنلاین: این آخر هفته شاهد گلچینی از اجراهای موسیقی مختلف اعم از پاپ و سنتی در شهرهایی چون ارومیه، رشت، ایلام، شاندیز، شهریار و کامیاران هستیم.

مهدی احمدوند در ارومیه

مهدی احمدوند پنجشنبه و جمعه دوم و سوم شهریورماه در مجتمع گردشگری یاری ارومیه روی صحنه می‌رود و به اجرای منتخبی از قطعات محبوب و پرمخاطب خود برای هوادارانش می‌پردازد.

حسن حسن‌نیا (سولیست ساکسفون و کلارینت)، مهران مریخ (کیبورد)، مجتبی اسدپور (کیبورد)، سیامک رضوی (کیبورد)، رضا لمعانی (گیتار نایلون و آکوستیک)، علیرضا الیاسوند (گیتار الکتریک)، مجید ظاهرگیور (درامز)، حسین کیا (پرکاشن)، هوداد الله‌یار (پرکاشن)، مجتبی تقی پور (ماندولین)، رامین براتی (ترومبون)، رضا آذرنجات (ترومپت)، آرین قیطاسی (ساکسفون) اعضای ارکستر احمدوند هستند.

ارکستر موسیقی ملی "آوای سیم هفتم" در شهریار 

اجرای صحنه‌ای موسیقی ملی با ارکستر بزرگ "آوای نسیم هفتم" به سرپرستی  صابر نائینی و با خوانندگی عیسی فرزان رام جمعه سوم شهریورماه ساعت 20:30 در سالن شهید کافی شهریار برگزار می شود.

سالار عقیلی در شاندیز

شهر شاندیز برای دومین بار شامگاه پنجشنبه دوم  شهریور ماه میزبان سالار عقیلی  خواننده مطرح موسیقی سنتی است.

کنسرت این خواننده سرودهای  ملی میهنی پرآوازه  ساعت 20 در مجموعه دهکده شاندیز برگزار می شود.

حمید عسکری در ایلام

کنسرت موسیقی حمید عسکری از هنرمندان برجسته حوزه موسیقی پاپ کشور دوم شهریورماه در ایلام برگزار می شود و این هنرمند تازه ترین آلبوم موسیقی خود را برای مردم ایلام اجرا می کند.

این کنسرت موسیقی به همت موسسه هنری "نغمه پردازان دیار خورشید" در یک سانس ساعت ٢١ روز پنجشنبه دوم شهریورماه در سالن فنی و حرفه ای شهر ایلام برگزار می شود.

در این کنسرت ارکستر جدیدی حمید عسکری را همراهی خواهد کرد که شامل اجرای قطعات جدید آلبوم این هنرمند با عنوان "دیوونه وار" است؛ همچنین علاوه بر اجرای آلبوم جدید قطعه های بیادماندنی و گلچینی از سایر آلبوم های این هنرمند نظیر "کما"، "خوشبختی" و "ازعشق" برای مخاطبان ایلامی اجرا می شود.

سینا سرلک در رشت

سینا سرلک خواننده سریال "شهرزاد" و فیلم "زیر سقف دودی"، تور کنسرت‌های خود را از شمال کشور آغاز می‌کند. این خواننده با همراهی گروه موسیقی لوتوس قرار است 2 و 3 شهریورماه سال جاری در مجتمع خاتم‌الانبیا شهر رشت طی چهار سانس روی صحنه برود.

سرلک همچنین از اجرای قطعه جدیدی برای سریال "شهرزاد" خبر داد که قرار است در این کنسرت برای نخستین بار به اجرا دربیاید. او در این کنسرت قطعاتی چون "شیدا"، "برخیز"، "کوچه‌های عاشقی"، "مرغ لاهوتی"، "چه کنم"،"وصال"، "باران"، "احسان"، "ایرانی‌تبار" و "بختیاری" را به همراه قطعه پرطرفدار "زیر سقف دودی" برای مخاطبانش اجرا خواهد کرد.

افشین جیحون (گیتار باس)، علیرضا بابایی (پیانو)، وحید سلیمانی (کمانچه)، سروش رستمی (گیتار الکتریک)، عمران فروزش (سازهای کوبه‌ای) و آیدین شفایی (پرکاشن) اعضای گروه لوتوس را به سرپرستی حمید بهروزی نیا نوازنده تار و سه‌تار تشکیل می‌دهند و در کنار سینا سرلک به هنرنمایی خواهند پرداخت.

کنسرت موسیقی گروه "ره سن" در کامیاران

کنسرت گروه  موسیقی  "ره سن" به خوانندگی  جلال داوودی پنجشنبه دوم شهریورماه ساعت 21 در محوطه باز فرهنگ و ارشاد اسلامی  کامیاران برگزار می شود.