به گزارش هنرآنلاین، این سلسله نشست‌ها با همت آموزشگاه موسیقی آوای دل گوهردشت به مدیریت سبحان مهدی پور برگزار می شود که برای عموم آزاد و رایگان است .

در این سلسله نشست‌ها چند خواننده همراه با یک ساز به اجرای ساز و آواز می پردازند که البته رویکرد اجرائی هر برنامه تا کنون با هم متفاوت بوده مثلا در برنامه هفتم سبحان مهدی پور همراه با فاضل جمشیدی خواننده در زمینه آسیب شناسی آواز به گفت‌وگو نشستند.

سبحان مهدی پور در این باره  گفت: یکی از دغدغه های جدی من اجرای این گونه نشستها توسط موسسه  "آوای دل" است چرا که بر این اعتقادم ریشه و پایه و اساس موسیقی ما ساز و آواز است و عیار یک خواننده این گونه مشخص می شود. البته تصنیف خوانی هم نکات ظریف و مشخص خود را دارد که مورد استقبال مردم عام جامعه است ولی آواز و تکنوازی فنداسیون و اصل موسیقی ایرانی یا دستگاهی ما است که باید خواننده و نوازنده به آن درجه رسیده باشد تا در ساز و آواز بتواند رضایت شنونده را تا حد امکان جلب کند.

این سلسله نشست‌ها از بعد از انقلاب تاکنون برای اولین بار است که در استان البرز اتفاق می‌افتد و خیل عظیمی از علاقه مندان و موسیقیدانان تهران و کرج در این برنامه حضور پیدا می کنند و یکی از ویژگی های بارز این نشست این است که علاقهمندان به موسیقی کلاسیک ایرانی به آموزشگاه ها رجوع می کنند و آموزش موسیقی می گیرند که این خود از عواید اقتصادی و فرهنگی این نشستها است.

سبحان مهدی‌پور (خواننده) از همه علاقه مندان جهت شرکت در این سلسله نشستها دعوت به عمل آورد .

علاقمندان جهت اطلاع از چگونگی اجرای این برنامه‌ها می‌توانند با شماره 02634202343 و یا با کانال @mosighieavayedel ارتباط برقرار کنند.