به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، استاندار کرمان در این بازدید با اشاره به نگهداری بیش از ۴ هزار اثر هنری در منزل خانم برومند، گفت: باید مراکز بلااستفاده و خانه های قدیمی میراثی به عنوان گالری و محل نگهداری آثار قرار بگیرند و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: باید این آثار هنری در معرض دید مردم قرار بگیرد و با استفاده از امکانات موجود گالری زنده با کارگاه های فعال راه اندازی شود.

رزم حسینی تصریح کرد: باید آثار تولید و به فروش برسد و به خانه های مردم وارد شود.

استاندار کرمان بیان کرد: این بانوی هنرمند بدون تحصیلات آکادمیک، ناامیدی را خاک کرده و با احساس و عشق کار و آثار هنری خلق کرده است.

وی با عذرخواهی از اینکه با تاخیر در منزل خانم برومند حضور یافته، افزود: جوانان تحصیلکرده که احساس نا امیدی می کنند، باید بیایند و از این آثار و محضر این هنرمند استفاده کنند.

حبیبه برومند هنرمند کرمانی در این بازدید گفت: در رشته های مختلف هنری از جمله مس، نقاشی، پته دوزی و ... کار کرده ام و بیش از ۴ هزار اثر هنری دارم.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از آثارم را نفروخته ام، افزود: باید مکانی برای نگهداری و حفاظت آثار در نظر گرفته و برنامه ریزی شود که همه مردم بتوانند از این آثار استفاده کنند.

در این بازدید مقرر شد، بنیاد بدایت برای حفظ آثار هنری خانم برومند ساخته شود و او منزل خود را برای بنیاد وقف خواهد کرد.