به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تهیه کننده این کنسرت گفت: این کنسرت موسیقی به همت موسسه هنری "نغمه پردازان دیار خورشید" و با مجوز رسمی از شورای شعر و موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در یک سانس ساعت ٢١ روز پنجشنبه دوم شهریورماه در سالن فنی و حرفه ای شهر ایلام برگزار می شود. 

محمد امین خسروی پور بیان کرد: در این کنسرت ارکستر جدیدی حمید عسکری را همراهی خواهد کرد که شامل اجرای قطعات جدید آلبوم این هنرمند با عنوان "دیوونه وار" است. 

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای آلبوم جدید قطعه های بیادماندنی و گلچینی از سایر آلبوم های این هنرمند نظیر "کما"، "خوشبختی" و "ازعشق" برای مخاطبان ایلامی اجرا می شود. 

وی در خصوص انتخاب سالن اجرای این برنامه گفت: با توجه به اینکه سالن های ورزشی استان استاندارد های لازم برای اجرای کنسرت را نداشتند به منظور احترام به مخاطبان ایلامی سالن آمفی تئاتر فنی و حرفه ای با وجود محدود بودن ظرفیت ولی با هدف ارتقا کیفیت این برنامه انتخاب شد. 

به گفته خسروی پور، این کنسرت موسیقی با بهروز ترین سیستم های نور و صدا در سطح جهانی در شهر ایلام اجرا خواهد شد. 

تهیه کننده این کنسرت در خصوص قیمت بلیت ها و مراکز فروش آن توضیح داد: قیمت های بلیت این کنسرت در پنج تعرفه مصوب به مردم هنردوست ایلام عرضه می شود و با وجود اینکه ظرفیت شرکت کنندگان این کنسرت محدود و باید بهای بلیت بیشتر باشد، ولی در جهت رفاه و احترام به مردم ایلام و هواداران این هنرمند قیمت بلیت این کنسرت همچون سالن های ورزشی با ظرفیت بالا در نظر گرفته شده است. 

وی تعرفه بلیت های این کنسرت را از ٤٥٠ هزار ریال تا ٨٥٠ هزار ریال عنوان کرد و گفت: از ساعت ١٥ روز جمعه ٢٠ مردادماه بلیت های این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت به صورت اینترنتی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. 

وی مراکز فروش حضوری بلیت ها را نیز که از ٢٣ مردادماه فعال می شوند، شامل فروشگاه نیاکان، بستنی شاد، فروشگاه لن و فروشگاه آریا عنوان کرد. 

وی یادآور شد: این کنسرت موسیقی مرکز فروش بلیت در ورودی سالن نخواهد داشت و علاقه مندان به این برنامه در زمان مقرر نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند. 

گفتنی است، از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون دهها کنسرت با حضور هنرمندانی چون استاد شهرام ناظری، همایون شجریان، حافظ ناظری، زنده یاد مرتضی پاشایی، رضا صادقی، کیوان ساکت، علی اکبر شعاری، محسن یگانه، محمد علیزاده، فرزاد فرزین و چند جنگ شادی در استان ایلام اجرا شده است. 

با توجه به استقبال مردم از هنر موسیقی و تقاضاهای مکرر برای اجرای کنسرت و برنامه های موسیقی برای نخستین بار شورای موسیقی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با هدف رعایت فضای فرهنگ عمومی استان، بررسی فنی و محتوایی تقاضاها و ارائه برنامه های پیشنهادی برای ارتقای این هنر اصیل پارسال تشکیل شد تا ضمن بهره گیری از صاحب نظران عرصه موسیقی، اجرای برنامه های موسیقی در استان از نظر کیفی و محتوایی مورد بررسی قرار گیرد.