به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، فیلم "خانه سفید" که در سال ۹۵ عنوان بهترین فیلم داستانی جشنواره رویش را از آن خود کرد، همزمان در به بخش پایانی سه جشنواره معتبر بین المللی در کشورهای ایتالیا و استرالیا راه یافته است.

این فیلم از ۲۶ تا ۲۹ ماه اکتبر در جشنواره visione  corte film festival که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود ، حضور خواهد داشت.

همچنین این فیلم در جشنواره بین المللی noosa international film festival در استرالیا به رقابت می‌پردازد و در دو بخش بهترین صداگذاری(سوران فهیم) و بهترین تصویربرداری(سرکیو مسگری) نامزد دریافت جایزه شده است و بعدازظهر پنجشنبه ۲۹ اکتبر در تئاتر noosa j برگزیدگان آن معرفی می‌شوند.

جشنواره سالنتو آخرین میزبان فیلم "خانه سفید" است که چهاردهمین دوره خود را برگزار می‌کند.

در این جشنواره فیلم‌های کوتاه "آلان" به کارگردانی مصطفی گندمکار، "کاسکو" به کارگردانی مجتبی قاسمی و "خانه سفید" به کارگردانی ارسطو مفاخری در بخش مسابقه فیلم کوتاه این جشنواره با فیلم‌هایی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، هندوستان، کانادا، نیوزیلند، مکزیک، ترکیه، لیتوانی، برزیل، فرانسه و انگلیس به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره سالنتو که از سال ۲۰۰۳ پایه گذاری شده است، امسال در چهاردهمین دوره خود، از تاریخ ۱ تا ۱۰ سپتامبر برابر با ۱۰ تا ۱۹ شهریوردر جنوب ایتالیا برگزار خواهد شد.

این جشنواره در تور سالیانه‌ای آثار راه یافته به بخش رقابتی را در شهرهای زوریخ، لندن، هنگ کنگ، مسکو، پترزبورگ به نمایش در می‌آورد.

در این فیلم که داستان حضور یک روحانی در روستایی را به تصویر می‌کشد، نظیر میرزایی، به عنوان مدیرتولید، سیروان رحیمی، مدیرصحنه، میترا رحیمی، به عنوان منشی صحنه، سرکیو مسگری، تصویربردار، بهرام مرادی، صدابردار، سوران فهیم، تدوین و بختیارخلیلی، شیما ملایی، الله مراد رشتیانی، شکیب آقایی، به عنوان بازیگران این فیلم ارسطو مفاخری را همراهی کرده‌اند.