به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، طی نشست صمیمی پیشکسوتان تئاتر شهرستان قائم شهر با  یکدیگر و با حضور سید علی علوی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر،گروه تئاتر "محراب "شهرستان قائم شهر احیاءشده است.

در این جلسه مقرر شده است که گروه تئاتر "محراب" با هدف هم اندیشی،همدلی،تشریک مساعی هنرمندان تئاتر پیشکسوت شهرستان قائم شهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان احیاءشود تا گروه های تئاتری شهرستان که با نام های مختلف در حال فعالیت به صورت مجزا هستند ،به صورت نمادین با نام "محراب" نیز اهداف فرهنگی و هنری تئاتر را دنبال کنند.

شایان ذکر است؛ گروه تئاتر "محراب"در سال ٦٠ توسط زنده یادحسن کلامی هنرمند تئاتر قائم شهری ،کارگردان نمایش "مرگ دیکتاتور" و رئیس سابق سازمان پیشاهنگی شهرستان تاسیس  و ٢ دهه به صورت مستمر و با کسب افتخارات بزرگ در جشنواره های مختلف تا سال ٧٧فعالیت می کرده است . 

از سال ٧٧تاکنون این گروه تئاتری، به دلیل فعالیت هنرمندان در گروه های منفک تئاتری در شهرستان،غیر فعال شده است و اکنون پیشکسوتان تئاتر شهرستان برای دور همی دوباره و برای شروع فعالیتشان،نمایش سیاه بازی طنز و سنتی برگرفته از کتاب قصه"باغ زالزالک"نوشته داوود فتحعلی بیگی را به روی صحنه خواهند برد.