سرویس استان های هنرآنلاین: نمایشگاه خوشنویسی مسلم خادمی در نگارخانه تاروپود تا ۲۸ تیرماه ادامه دارد. ۲۰ تابلوی خوشنویسی این هنرمند در قالب نستعلیق و سیاه مشق روی دیوار نگارخانه "تار و پود" شیراز رفته است.

این نمایشگاه که از روز جمعه ۲۳ تیر کار خود را آغاز کرده حاوی آثار سید مسلم خادمی متولد سال ۱۳۵۰ روستای امام‌زاده سیّد فخرالدین احمد(ع) از توابع شهرستان باشت است که هم‌اکنون به عنوان مربی درس احکام و قرآن در مدارس شهرستان گچساران فعالیت می‌کند.

او در رشته خوشنویسی از استادانی مانند مجید چیزفهم (شیراز)، حسن حسین‌نژاد(خوی، مکاتبه‌ای)، نصرا... ریاحی سامانی (شهرکرد، حضوری خط شکسته)، مرحوم سیّد امرا... حسینی (یاسوج، حضوری و مکاتبه‌ای)، امیر احمد فلسفی (تهران،مکاتبه‌ای) و رضا زدوار(اهواز، مکاتبه ای) بهره برده است.

مسلمی در سال ۱۳۷۵ موفق به گرفتن مدرک ممتاز خوشنویسی و در ۱۳۹۴ نیز موفق به گرفتن مدرک فوق ممتاز شد.

این هنرمند خوشنویس همچنین در زمینه شاعری فعالیت دارد و تا کنون بیش از ۶ هزار بیت را در مرثیه و مدح و نوحه سرایی چهارده معصوم سروده است.

مسلمی همچنین ۱۰ جزء قرآن را در سال های ۸۴ و ۹۵ به پایان رسانده و تحریر کتاب صحیفه سجادیه را به خط نستعلیق در کارنامه خویش دارد. این درحالی است که او در شهرستان گچساران و باشت ۱۴ نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است.

نمایشگاه مسلم خادمی تا ۲۸ تیرماه در نگارخانه تار و پود مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در چهارراه حافظیه برپاست.

الهه بهرامی