به گزارش هنرآنلاین، روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر،چهارمین نمایشگاه مجسمه های فلزات بازیافتی به همت نگارخانه هنری آموزشی نوران به مدیر مسئولی ملاحت رحیم پور و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر، با حضور اساتید مجرب کشوری ،ساعت ١٧عصر روز جمعه ٢٣تیرماه٩٦در گالری نوران شهرستان قائم شهر افتتاح خواهد شد.

این نمایشگاه گروهی از آثار  هنرمندان کشور و با حضور احمد وکیلی و اساتید مجرب کشوری ،گشایش خواهد یافت و به مدت ٦روز در معرض دید عموم علاقمندان قرار می گیرد.

شایان ذکر است احمد وکیلی متولد ١٣٤٠ در تهران،فارغ التحصیل کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد همین رشته ،نمایشگاههای گروهی و انفرادی متعددی را در داخل و خارج کشور برپا کرده است.

وی ضمن برپایی  اولین نمایشگاه انفرادی خود در سال ٦٤،در سال ١٩٩١میلادی نیز در ایتالیا، به عنوان بهترین تصویر گر سال انتخاب شد و آثارش در ایتالیا و توکیو به نمایش گذاشته شده است.آثار احمد وکیلی در سال های ٧٠و٧٢برگزیده  نمایشگاه های آسیایی و در سال٧٢ نیز برگزیده نمایشگاه بین الملی تهران شده است.

از علاقمندان به نمایشگاه هنری مجسمه های فلزات بازیافتی دعوت می شود جهت بازدید از این آثار خلاقانه و هنری،تا ٢٨تیر ماه ٩٦در گالری نورا ن واقع در قائم شهر،خیابان ساری،یاس ٥٩،انتهای شهدای دوم حضور بهم برسانند.