سرویس استان های هنرآنلاین: سایت انجمن قلم استان فارس به آدرس www.farsahleghalam.ir  به مناسبت ١٤ تیرماه روز قلم، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد. از این پس در این پایگاه اطلاع رسانی، اخبار و اطلاعیه های این انجمن منتشر و عضویت اعضاء نیز از طریق آن انجام می شود.

کسانی می‌تواند به عضویت انجمن اهل قلم استان فارس درآیند که حداقل یک عنوان کتاب در سطح بزرگسالان یا دو عنوان کتاب در سطح کودکان و نوجوانان برای اولین بار تألیف، ترجمه، بازنویسی، تصحیح، نقد و بررسی یا تحقیق نموده و بر اساس ضوابط انتشار کتاب آن را چاپ و منتشر کرده باشد.

بر اساس ضوابط عضویت، اعضای انجمن اهل قم استان فارس باید متولد یکی از شهرها یا روستاهای استان فارس بوده یا مدت سکونت‌شان در این استان بیش از ۱۰ سال باشد.

همچنین برندگان جایزه‌ها و جوایز ادبی معتبر در سطح ملی نیز که هنوز کتابی به چاپ نرسانده اند و مسئولان انجمن‌های ادبی استان فارس و اعضای فعال این انجمن‌ها نیز می توانند به عضویت اهل قلم استان فارس در آیند.

عضویت فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، مترجمی زبان و ادبیات انگلیسی و زبان شناسی نیز در انجمن اهل قلم استان فارس انجام می شود.

الهه بهرامی