سرویس استان‌های هنرآنلاین: آموزشگاه هنرهای تجسمی گیسو با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، شورای سیاست گذاری انجمن هنرهای تجسمی فارس، انجمن هنرهای تجسمی لارستان، انجمن هنرهای تجسمی فارس، نگارخانه وصال و موسسه اسرار معماری کیهان، "همایش هنر معاصر" با عنوان "فصلی دیگر از یک آشنا" را برگزار می کند.

مسئول برگزاری همایش یاد شده، هدف از اجرای این برنامه را بالا بردن سطح هنری مردم و همچنین اعلام برنامه های آموزشگاه و ایجاد همکاری بین آموزشگاههای سطح استان اعلام داشت و افزود: سخنرانی هایی که در طول برنامه اجرا می شود شامل مباحث مربوط به هنر معاصر است.

مژگان طاهری مدیریت آموزشگاه گیسو و مسئول برگزاری همایش هنر معاصر اظهار داشت: این مراسم ١٥تیرماه ساعت ٦بعد از ظهر با حضور استاد واهیک هارتونیان و به همراه با ثبت نام کلاسهای بلندمدت و کوتاه مدت هنر معاصر در قالب کارگاه خلاق و اعطا گواهی برپا خواهد شد.

مسئول برگزاری همایش هنر معاصر محل برگزاری را نگارخانه وصال شیراز واقع در پارامونت روبهروی خیابان ذوالانوار اعلام داشت و گفت: شمار تلفن ثبت حضور نیز ٣٦٤١٥٦٤١ است که به صورت رایگان و شرکت برای عموم مردم  آزاد است.

وی بیان کرد: فعالیت هایی دیگر همچون، طراحی فیگوراتیو با مدل زنده، افزایش سطح علمی هنرجو به وسیله آموزش تاریخ هنر، معرفی کتاب های برجسته هنری، نمایش فیلم های هنری مطرح ایرانی و جهانی، ورک شاپ عکاسی و مجسمه سازی، برگزاری نمایشگاه های آثار هنرجویان، استعدادیابی و بورسیه افراد کم درآمد و مستعد به هنر و آموزش آنها تا سطح حرفه ای، استفاده از اساتید مطرح در سطح استان و کشوری برای آموزش هر چه بهتر و قویتر هنرهای تجسمی و برگزاری کلوپهای طراحی در طول دوره برای هنرجویان کارگاه خلاق همراه با مدل زنده در برنامه های آینده قرار دارد.

الهه بهرامی