سرویس استانهای هنرآنلاین: ملیحه طهماسبی در این باره گفت: با توجه به اهمیت موضوع فروش محصولات هنری و چگونگی عرضه درست این محصولات به مخاطبین در گردش اقتصادی فرهنگی شهر و استان و گردش مالی هنرمندان عزیز،  انجمن هنرهای سنتی فارس اقدام به برگزاری کارگاه های پیوسته در این زمینه کرده است.

وی افزود: در این کارگاه ها هنرمندان با شناسایی مشکلات فروش، رسیدن به فروش ایده آل و چگونگی جذب مخاطب و خریدار و بسیاری از فن های ارتباط با مخاطب آشنا خواهند شد.

طهماسبی با توجه به اینکه دوره های آموزشی و کارگاه های آموزشی فروش محصولات هنری با حضور استادان برجسته و فعال این فن  شروع به فعالیت کرده است، افزود: دوره چهارم این کارگاه ها در حال برگزاری است و مدرس دوره ها دکتر مهدی حسینی از دانش آموختگان  MBA  وDBA   مدیریت حرفه ای کسب و کار از دانشگاه  علوم و تحقیقات و فناوری تهران و مدرسه کسب و کار آلمان است.

وی در ادامه پیرامون این استاد برجسته گفت: ایشان سوابق ارزنده ای در رزومه کاری خود دارند. در ضمن کارگاه های کنترل کیفی، تبلیغات در فروش، مارکتینگ و بازاریابی فروش، بررسی نمادها و نقوش های کاربردی در تولیدات هنری،معرفی مکتب هنری شیراز، تولیدات هنری و هویت فرهنگی از هفته های آینده توسط انجمن هنرهای سنتی فارس با حضور استادان برجسته این فن برگزار خواهد شد.

رییس انجمن هنرهای سنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این کارگاه سه شنبه ١٣ تیر ماه ١٣٩٦ در ساعت ١٧ تا ١٩:٣٠ چهارراه حافظیه، سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تشکیل می شود که علاقه مندان می توانند برای هماهنگی و ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ٠٩٣٧٨٩٨٠٢٣٦ تماس حاصل کنند.

الهه بهرامی