به گزارش هنرآنلاین، مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار  کرد: هنرمندان جوان نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی "نگاره"  همزمان با ده تیرماه  با سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور در صدد است موضوعات آثار هنری را برای کشف رازهای جهان به مخاطب ارایه کند.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی گروهی "نگاره"  آثار گروهی ٤٢هنرمند نیشابوری است که در آن ٦٠ اثر نقاشی در ابعاد ٤٠در ٣٠ الی ٧٠ در ١٠٠سانتیمتر برپا شده است.

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن ،مداد رنگی و آبرنگ  است و با سبک رئالیسم کارشده  و به  موضوعات طبیعت، پرتره وحیوانات پرداخته است.

وی خاطر نشان کرد: این چهارمین نمایشگاه گروهی  است که این هنرمندان در زمینه هنر نقاشی زیر نظر استاد خویش  حسین فخریان آموزش دیده و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی گروهی "نگاره"  از ١٠ الی ١٥ تیر ٩٦ هر روز از ساعت ١٧ الی ٢٠  بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.