سرویس استان های هنرآنلاین: انجمن فیلم کوتاه شیراز در ادامه برنامه نمایش هفتگی نمایش فیلم های بلند داستانی، کوتاه و مستند مطرح ایران و جهان چهارشنبه ٣١ خرداد ساعت ١٧ فیلم "برخی زنان" ساخته کلی رایکارد و محصول ٢٠١٦ را نمایش می دهد.

در این اثر سینمایی که در شهر مونتانا می گذرد، زندگی سخت و دشوار است و همه مردم برای داشتن یک سرنوشت خوب باید تلاش کنند و سه دوست سال هاست که با پشتکار و کوشش فراوان در کنار هم زندگی می کنند و ...

 همچنین، بعد از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی با محوریت ساختار اپیزودیک برگزار می شود. این برنامه چهارشنبه ٣١ خرداد، ساعت ١٧ در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار و ورود برای علاقمندان آزاد است.

فیلم "برخی زنان" از داستان های کوتاه و به غایت ساده ای تشکیل شده که روایت فیلم را به پس زمینه می راند و به همین خاطر باید تلاطم درونی زنان فیلم را در چشم اندازها و در میزانسن سراغ گرفت. فیلم از سه اپیزود شکل گرفته که هر سه اپیزود بازه کوتاهی از زندگی زنانی سختکوش و مستقل را به تصویر می کشد که به تنهایی زندگی می کنند و یا از برقراری ارتباطی معنادار با نزدیکانشان ناتوان هستند.

نمایش و نقد و بررسی فیلم "برخی زنان " ساخته کلی رایکارد محصول ٢٠١٦ توسط انجمن فیلم کوتاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، برگزار می شود.

الهه بهرامی