به گزارش هنرآنلاین، مسئول مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: نیشابور خاستگاه فرهنگ و هنر است و فعالیت های فرهنگی و هنری طی سال در این شهر تداوم داشته و هنرمندان رشته های مختلف آثار خویش را با سبک ها و موضوعات گوناگون در معرض دید عموم قرار می دهند که نمایشگاه  نقاشی "شاهنامه" آثار کودکان هنرمند نیشابوری همزمان با ماه مبارک رمضان یکی از این  نمایشگاه ها جهت بازدید علاقمندان است.

حمید رضا آتشی گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی "شاهنامه"شامل ٢٧ اثر نقاشی از ١٠ کودک هنرمند ٧ تا ١٢ سال نیشابوری در ابعاد 50 در 70 سانتی متر با تکنیک های مداد رنگی ،گواش ،مداد شمعی ،کولاژ ،پاستل و... است.

وی با اشاره به تکنیک و موضوع این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با سبک  رئالیسم وخلاقیت کودکان کار شده است که زیر نظر مربیگری زهرا اسحاقی آموزش دیده اند و با  موضوع نبرد رستم و سهراب در شاهنامه  کار شده است.

آتشی هدف از  برپایی این نمایشگاه را آشنایی عموم با سبکهای مختلف در نیشابور و اشاعه آن در بین هنرمندان دانست و خاطر نشان کرد: ما در پی نقد و بررسی آثار این هنرمند و رواج این نوع تکنیکها و سبکهای نقاشی در سطح شهرستان نیشابور به خصوص در بین قشر کودک و نوجوان هستیم.

مسئول مجتمع فرهنگی وهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی گروهی"شاهنامه" از ٢٧ خرداد  الی ١ تیر ٩٦ هر روز از ساعت ٩  الی ١٢ صبح و  ١٧  الی ١٩ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.