به گزارش هنرآنلاین، مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: ایران همیشه در زمینه هنر گرافیک آثار فاخری داشته است و هنرمندان جریان و حرکت‌های حرفه‌ای را در این زمینه پایه‌ریزی کرده‌اند و اینک نیز نمایشگاه گروهی گرافیک آثار جمعی از دانشجویان هنرمند دانشگاه علمی کاربردی در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور درمعرض دید عموم قرار گرفته است.

حمید رضا آتشی گفت: نمایشگاه گروهی گرافیک شامل ٥٠ اثر گرافیک، چاپ دستی، پوستر، عکس، تصویر سازی، طراحی حروف و... با تکنیک مختلف و با موضوع آزاد در ابعاد مختلف در معرض دید عموم قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: این دومین نمایشگاه گروهی دانشجویان گرافیک دانشگاه علمی و کاربردی نیشابور است که زیر نظر اساتیدی همچون سید رضا طالبی، کریم اسکندری، سونیا اربابیان، لیلا نوبهاری، مونا هنرمند، علیرضا حسامی، سمیعی، حسن طالبی و محمد صابری تولایی برگزار می‌شود.

آتشی با اشاره به اهداف این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر در بین جامعه هنری به خصوص جوانان و تشویق این قشر مهم جامعه و نقد و بررسی آثار ایشان برگزار شده است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه گروهی گرافیک آثار جمعی از دانشجویان هنرمنددانشگاه علمی کاربردی نیشابور تا ٢٤ خرداد همه روزه از ساعت ٩ الی ١٢ صبح و١٧ الی ١٩ عصر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم قرار دارد.