گروه تئاتر هنرآنلایننیما شکیبایی، محمدحسین خادمی، امیرحسین بریمانی و یک بازیگر متغیر دراین نمایش ایفای نقش می‌کنند که پیشتر در بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرا و موفق به دریافت تندیس بازیگری نقش اول و کارگردانی و نامزد بهترین نمایشنامه و بهترین بازیگر مرد شده است.

امیرحسین بریمانی که با «شب شک» دومین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می‌گذارد در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره روند شکل‌گیری آن گفت: این نمایش سه بازیگر دارد و این موضوع که ما سه نفر بسیار با یکدیگر هماهنگ هستیم و می‌توانیم به هم اعتماد کنیم مرا به این سمت سوق داد که هرشب نقش‌ها و داستان‌های مختلف را در این نمایش اجرا و آثار هنری متفاوتی خلق کنیم، بنابراین برای کارگردانی دست به کار شدم. بازیگران این نمایش بالقوه را بالفعل کردند، بی‌ترس از قضاوت.

او در ادامه درباره سبک و فضای اجرایی نمایش گفت: نمی‌توانم از یک سبک برای این نمایش نام ببرم و دقیقاً بگویم این اثر چه فضایی دارد چراکه بسیار دشوار است. قطعاً منتقدان بهتر می‌توانند این کار را انجام دهند اما به اعتقاد من این نمایش سریالی است.

کارگردان نمایش «هوای پاک پرید» درباره موضوع و مضمون نمایش «شب شک» عنوان کرد: داستان‌های این نمایش یک شب درمیان تغییر می‌کند؛ یک شب جنایی، شبی ترسناک و یک شب وسترن و ... است.

او اضافه کرد: ساعت 17 متن جدید می‌نویسم و آن را ساعت 19 به صحنه می‌آوریم. با داستان‌های مختلفی که اجرا می‌شود، بازیگر میهمان نیز تغییر می‌کند و حتی ممکن است بازیگری اضافه نشود. تاکنون فرزین محدث و سجاد افشاریان از جمله نقش‌آفرین میهمان این نمایش بودند.

بریمانی درخصوص نظر مخاطبان درباره این نمایش تصریح کرد: ما نظر هر مخاطبی را که به تماشای نمایش می‌نشیند جویا می‌شویم. حقیقت امر این است که برخی داستان‌ها برای تماشاگر جذاب است و بعضی از آن‌ها مورد قبول تماشاگر نیست.

او اضافه کرد: خوشبختانه اجرای این نمایش در تالار مولوی با استقبال مخاطبان روبرو شد اما در تماشاخانه شهرزاد به دلیل اجرای همزمان با هنرمندی چون بهرام افشاری و علاقه مخاطبان برای تئاترهایی از آن دست باعث شد تا «شب شک» با افت مخاطب روبرو شود.

این کارگردان و بازیگر درباره تجربه همکاری‌اش با نوید محمدزاده به عنوان تهیه‌کننده گفت: این نمایش در جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرا شد و آقای نوید محمدزاده، به عنوان داور جشنواره این نمایش را دیدند و از آن خوششان آمد. او بدون اینکه گروه را بشناسند از ما حمایت کرد و تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده گرفت.

بریمانی در پایان یادآور شد: از مدیریت پردیس تئاتر شهرزاد آقای قاسم جعفری برای فراهم کردن موقعیتی که هنرمندان دانشجو بتوانند نمایش خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند، بسیار سپاسگزارم.

دیگر عوامل نمایش «شب شک» عبارتند از: مدیر پروژه: روح‌اله ‌زندی ‌فرد، طراح نور: آلمادور ایسگا، گروه تولید: امیرحسین ‌جلالیان و مسعود عزیزی، اجرای نور و اجرای صدا: مجتبی عباسی، طراح پوستر و بروشور:  پویا حقیقی و مهرداد ‌خامسی، طراح لباس: مِرنی خسروانی و عکاس: امیرحسین ‌کیان‌‌بخت.