به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «بچه‌های تک استریت کارلو» نوشته مریم تاجیک به کارگردانی آشا محرابی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شفیعی از 25 اردیبهشت ساعت 19:30 برای گروه سنی نوجوان در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

محرابی که نمایش «الدوز» را سال‌ها پیش در جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان روی صحنه برده بود حالا با نمایشی دیگر مهیای اجرا در سالن تخصصی نمایش‌های کودک و نوجوان می‌شود. او انگیزه  خود را یادآوری سال‌های شروع فعالیت هنری خود همچنین علاقه زیاد به فضای نمایش کودک و نوجوان عنوان کرد. از فعالیت‌های او در فضای کودک و نوجوان، می‌توان به ایفای نقش در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها از جمله بازی در  سریال نارگیل به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و کارگردانی حمزه صالحی و ابراهیم عامریان در نقش وروره و  انیمیشن‌ها به عنوان صداپیشه و همچنین سال‌ها معلم تئاتر مدارس برای کودکان در خارج از کشور و روی صحنه بردن نمایش با آنها اشاره کرد.

در داستان این نمایش آمده است: بچه‌های تک استریت کارلو سال‌ها در اسارت  شخصی به نام فاگین زندگی می‌کنند. روزی جیهوب بزرگ‌تر و امیدبخش این گروه تصمیم بزرگی می‌گیرد... بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا الوند پروین، مرتضی رستمی، حمید رضا سنگیان، مرضیه صدرایی، امید کفایتی، تیدا کیان و سارینا کیان هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از دستیارکارگردان و برنامه ریز: محمد محمدزاده، طراح صحنه: شهاب شریفی، طراح لباس: شبنم روزبهانه، روابط‌عمومی: ریحانه مطهری و روژین ستاری، رسانه و تبلیغات مجازی: روشنک کریمی، منشی صحنه: داریوش اسقائی، طراح حرکت: ایده ابوطالبی، ترانه و موسیقی: امیرحسین انصافی، تهیه و افکت بخش رادیوئی: فرشاد آذرنیا، طراح گریم: شبنم روز بهانه، طراح پوستر و بروشور: ایمان ملاجعفری و عکس و فیلم: حسین گلستان.