گروه تئاتر هنرآنلاین، فیلم تئاتر «هفت قصه از هفت پری زمینی برای تو» با تهیه‌کنندگی، طراحی و کارگردانیِ روزبه حسینی که از خرداد 1400 به صورت وی‌اُدی در بخش فیلم-تئاتر سامانه‌ تیوال بازخورد خوبی میان، هنرمندان، منتقدان و دانشجویان عرصه‌های تئاتر، سینما، فلسفه و ادبیات داشته و در بخشِ طراحی‌شده برای کسبِ آرای مردمی و مشارکتِ مخاطب در پلتفرمِ تیوال به توفیق لازم رسیده است.

از جمله این هنرمندان، منتقدان و صاحب‌نظران که بسیاری از آنها نقد و نظرهای قابل توجهی در رسانه‌ها نوشته‌اند می‌توان بهمحمد علی سجادی، دکتر امیرحسن ندایی، دکتر رحمت امینی، محمودرضا رحیمی، ستاره ایرانی، علی عابدی، بهزاد صدیقی، سینا فولادوند، رضا آشفته، حمیدرضا فلاحی، ملیحه کیادربندسری، بیتا ملکوتی، آرتین کاویانی، اعظم کیان افراز، سمانه استاد، بابک پرهام، محمد رضا آزادفر، هانی صالحی، مسعود توکلی، رحیم رشیدی‌تبار، آروین موذن‌زاده، آرمان طیران، مهران نظری، امیرحسین شفیعی، حسین عباس‌زاده، احسان فلاحت‌پیشه، بهزاد مرتضوی، مینا اکبری، امین رهبر، مهرنوش هاشم‌بابادی، رامین فنائیان و... اشاره کرد.

فیلم تئاتر «هفت قصه از هفت پری زمینی برای تو»، گزارش تصویری چند دوربینی از یک تئاتر در صحنه نیست؛ هفت قطعه تک‌گویی‌ست که در لوکیشنی خاص، تنها با یک دوربین، توسط ضیاالدین صفویان تصویربرداری و در اسفندماه 1399 تدوین آن توسط کسرا آتشی به انجام رسیده است. «هفت قصه از هفت پری زمینی برای تو»، حاصل عبور از مسیری طولانی در تمرینات خاص حضوری و تصویری با هفت هنرجوی بازیگری زن است که توسط کارگردان روزبه حسینی، و به یاری سیما شکری (مربی مبانی بازیگریِ جوانان در گروه وَ ناگهان)، شکل گرفته است.

سه نویسنده‌ زن این اثر: مهرا معین، نسترن خدادوست و یاسمن ناسخی، هر سه حدود 5 سال است از شاگردان دائمی کارگاه نویسندگی «وَ ناگهان» هستند و تاکنون در نشریات ادبی- هنری آثارشان اعم از قصه و نمایشنامه به انتشار رسیده است. هنرجو- بازیگران این فیلم تئاتر به ترتیب اپیزودها: زهرا زمانیان، مهتاب افکار، نگین قاسم‌زاده، زهرا صحبتی، سمانه غدیری، نیره غفاری و الهام مختاری هستند و دیگر همکاران پروژه عبارتند از: آهنگساز: آروین سیدان، دستیار: نازنین زنگنه، و مدیر هماهنگی: مریم پابرجا.

فیلم تئاتر «هفت قصه از هفت پری زمینی برای تو»، تا پایان سال 1400 در بخش فیلم تئاتر سایت تیوال و پیش از مرحله‌ داوری و انتخاب نمایشنامه، بازیگر و اثر برگزیده قابل تماشا خواهد بود.