به گزارش هنرآنلاین، «روزها در راه» یک تئاتر اتوبیوگرافی است. در این تجربه سه سوژه‌ (بازیگران نمایش) برای بررسی انتخاب شده‌اند که با فکت‌های مستند درباره زندگی‌ خود صحبت می‌کنند. وجوه مشترک زندگی این سه نفر، تفاوت‌های‌شان، انتخاب‌هایی که مسیر زندگی آن‌ها را از هم جدا کرده و همچنین جبری که باعث شده طور دیگری زندگی کنند، قصه‌هایی‌ است که در نهایت به مسیر گردآوری و تدوین متنِ اجرا شکل داده‌ است.

«روزها در راه» به دنبال یک سال پژوهش و گفتگو با سوژه‌های مورد نظر تمرین و ساخته شده و دومین همکاری نویسنده و کارگردان نمایش به شمار می‌رود. عوامل این نمایش عبارتند از پژوهشگر و کارگردان، سما موسوی؛ تدوین متن، مونا احمدی؛ مشاور کارگردان‌ و طراح تصویر، علی‌یار راستی؛ دستیار و برنامه‌ریز، رها شیرازی.انتخاب لباس، نسرین خرمی؛ طراح پوستر و مواد تبلیغی، هما ایرانی؛ مدیرپروژه، بابک احمدی.

موسوی پیش از این نمایش‌های «به زبان خواب» ۱۳۹۸، «آدم‌هایی که نمی‌بینیم» ۱۳۹۷، «یرما» ۱۳۹۳ و «سفر زمستانی و یک داستان بی‌ربط» ۱۳۹۱ را کارگردانی کرده است. «روزها در راه» برگرفته از کتابی شناخته‌شده‌ نوشته شاهرخ مسکوب حاوی روزنوشت‌های این نویسنده صاحبنام ایرانی است.