به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «افسانه ببر» به نویسندگی داریو فو و طراحی، کارگردانی و بازی صدرالدین زاهد در آخرین روز از اجراهای عمومی خود طی دو نوبت به صحنه می رود. 

این اثر نمایشی روز جمعه بیست و یکم آبان ماه  ساعت های 17 و 19 پذیرای مخاطبان تئاتر در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر است.  

«افسانه ببر» به نویسندگی داریو فو و طراحی، کارگردانی و بازی صدرالدین زاهد که از بیستم مهر ماه روی صحنه است روز پنجشنبه هم ساعت 19 به مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان پذیرای دوستداران تئاتر است.

در خلاصه این نمایش آمده است: «این نمایش تک نفره که اثری درباره رابطه انسان و طبیعت است به ارتباط یک سرباز زخمی چینی و یک ببر می‌پردازد که در این رابطه هر دو آن‌ها به یکدیگر کمک می‌کنند. یک سرباز چینی با شرکت در راهپیمایی بزرگ چین از منچوری حرکت می‌کند اما در میانه راه در درگیری با سربازان دشمن زخمی شده و از ادامه مسیر بازمانده و از دوستان خود جدا می‌شود. او درگیر سیلاب عظیمی شده و به‌سختی می‌تواند جان خود را نجات دهد. به امید نجات به غاری پناه می‌برد اما آنجا با ببری رو‌به‌رو می‌شود.»