به گزارش هنرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داستان این نمایش درباره درخت گیلاس کهنسالی است که یک روز صبح، رنگ قرمز گیلاس تصمیم می‌گیرد که رنگ قرمز گیلاس نباشد و سفری عجیب را در حیاط آغاز می‌کند...

این نمایش با اقتباس از یک داستان نوشته زهره پریرخ از سوی وحید خسروی به نگارش در آمده و از ساعت ۱۶:۱۵ روز ۱۱ آبان ویژه گروه سنی خردسالان و کودکان اجرا می‌شود.

نمایش «حیاط خانه ما» پیشتر در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به عنوان اثر برگزیده خانه تئاتر معرفی و موفق به دریافت جایزه بازیگری و نمایشنامه بخش خردسال شد.

بر اساس این خبر، امیرحسین انصافی به عنوان بازیگر، محمدرضا شاملو به عنوان طراح نور، مژده ذکریاپور به عنوان طراح و سازنده صحنه، دکور و عروسک، فروغ یزدان‌عاشوری به عنوان طراح لباس، مهدی اسدی‌تبار به عنوان طراح پوستر و بروشور با این نمایش همکاری دارند.

همچنین آهنگسازی این نمایش را امیرحسین انصافی، منشی صحنه و عکاسی آن را مینا بهرامی، ساخت تیزر و افکت را وحید خسروی و روابط عمومی گروه را ریحانه مطهری بر عهده دارند.

نمایش «حیاط خانه ما» تا ۳۰ آبان در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

همزمان در سالن بوستان نیز نمایش «آرزوهای موش کور» هر روز از ساعت ۱۷ به اجراهای خود تا ۳۰ آبان در مرکز تئاتر کانون ادامه می‌دهد.