سرویس موسیقی هنرآنلاین: موسسه فرهنگی و هنری "اکسیر نوین" به مدیریت محمدرضا خانزاده  که پخش آلبوم و برگزاری کنسرت برخی از خوانندگان مطرح کشور را بر عهده دارد، در یک ماه آینده چند کنسرت را در تهران و شهرستان‌ها برای بابک جهانبخش و محمدرضا گلزار برگزار می‌کند. 

طبق برنامه، بابک جهانبخش در روزهای 12 و 13 اردیبهشت طی 4 سئانس در ساعت‌های 18:30 و 21:45 در سالن‌ همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود. این کنسرت نخستین کنسرت بابک جهانبخش پس از چند سال دوری از استیج برج میلاد است. 

جهانبخش در کنسرت پیش رو، ضمن اجرای قطعات آلبوم‌های جدید خود از جمله آلبوم "حالم خوبه"، برخی از قطعات قدیمی‌اش را نیز اجرا می‌کند که از این حیث می‌تواند برای مخاطبان او نوستالژیک باشد. 

اعضای ارکستر جهانبخش عبارتند از: رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد)، هادی جبلی (کلارینت)،  نیما حمیدی (درامز)، بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، مهران فرشباف (پرکاشن)، انوشیروان تقوی، بهنام حکیم (تار و گیتار) و کسری خدیور (ویولن).

همچنین محمدرضا گلزار که از اواخر سال 95 با بستن یک قرارداد با محمدرضا خانزاده، رسماً همکاری خود را با اکسیر نوین آغاز کرد و تور کنسرت‌هایش در جنوب و تهران برگزار شد، در روز 14 اردیبهشت برای دومین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت مستقل خود را به عنوان خواننده اجرا می‌کند.

گلزار در کنسرت 14 اردیبهشت، تمامی تک آهنگ‌هایی که از سال 92 تا کنون منتشر کرده را اجرا خواهد کرد. اجرای قطعه جدید "عاشق نبودی" می‌تواند اتفاق متفاوت این کنسرت نسبت به کنسرت قبلی سوپراستار سینما باشد.

محمدرضا گلزار در کنسرت خود با نوازندگانی چون خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، ‌علیرضا الیاسوند‌ (گیتار الکتریک)،‌ بنیامین بیانی (ساکسیفون)،‌ حسن فراهانی (ترومپت)، علی شقاقی (گیتار بیس)، فرزاد قماشچی (درامز)، ماکان یعقوبی (پرکاشن) و به رهبری حامد برادران به روی صحنه می‌رود. 

همچنین "اکسیر نوین"، کنسرت‌های جدیدی را برای بابک جهانبخش و محمدرضا گلزار برنامه‌ریزی کرده که طبق برنامه این دو خواننده به شهرهای اهواز، گرگان، شیراز و بندرعباس سفر خواهند کرد.

بلیت‌فروشی این کنسرت‌ ها در وب‌سایت اکسیر کنسرت به نشانی  exirconcert.com انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای خرید اجراهای محمدرضا گلزار و بابک جهانبخش می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.