به گزارش هنرآنلاین، امید روحانی و ارسلان قاسمی جدیدترین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی‌ مهریزی پیوسته‌اند. در حال حاضر تصویربرداری این سریال در نقاط مختلف پایتخت در حال انجام است و مراحل فنی نیز همزمان با تولید پیگیری می‌شود.

«دردسرهای شیرین» یک مجموعه خانوادگی است و مهدی طاهر و یاسین پورعزیزی نویسندگی متن‌های آن را بر عهده داشته‌اند. نویسندگی فیلم «وانتافه» از آثار مهدی طاهر است. کریم خودسیانی هم به عنوان مشاور فیلمنامه در این پروژه حضور دارد. محمد نداف بازنویسی فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است. نویسندگی «نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان از جمله آثار شاخص این نویسنده باسابقه تلویزیون است.

پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج قصه «دردسرهای شیرین» را بر عهده دارند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی دیگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی، پرهام دلدار و سهیل قاصدی دیگر بازیگران هستند و محمدرضا بحری، نازنین خشنود، نیما اسحاقیان و محمد اسحاقیان نیز هنرمندان بومی استان‌های یزد و اصفهان هستند که در این پروژه بازی می‌کنند.

این مجموعه تلویزیونی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ تولید می‌شود.

عکس: مریم جعفری