به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه مرا بخوان که توسط یلدا دوستی هنرمند نقاش برپا می‌شود، کوششی در باب جستار موسیقی ایرانی در عالم نقاشی و خط و نزدیک شدن به روح موسیقی اصیل ایرانی است.

یلدا دوستی درباره برگزاری این نمایشگاه و سبک ارائه آثار می‌گوید: نمایشگاه تلفیقی خط، موسیقی و نقاشی مرا بخوان شامل ۹ اثر آبستره انتزاعی است که با ۹ قطعه موسیقی اثر استاد محمدرضا شجریان تلفیق شده است و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این قطعات موسیقی که با تنظیم جدید مهریاد کیارسی که کمی از فضای سنتی به فضای پاپ منتقل شده است، روی تمامی آثار پخش می‌شود. به این صورت که هر بیننده‌ای که روبه روی هر کدام از آثار نمایشگاه قرار می‌گیرد، به وسیله یک هدفون که در کنار هر کدام از نقاشی‌ها وجود دارد، می‌تواند قطعه‌ای را که من هنگام کار کردن و به تصویر کشیدن اثر از آن الهام گرفته‌ام گوش کند.

همچنین از ابراهیم الفت هنرمند خوشنویس دعوت کردم تمام اشعاری را که بر روی قطعات موسیقی خوانده می‌شود روی آثارم خطاطی کند. در واقع من در این نمایشگاه سعی کرده‌ام آثاری را خلق و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهم که فضای یگانه‌ای بین این سه هنرمند به وجود آورده و می‌توان با یک حس مشترک به یک خلق واحد رسید.

حبیب رضایی و بیژن بیژنی در روز افتتاحیه از این نمایشگاه دیدن کردند.

علاقه‌مندان برای بازدید آثار نمایشگاه می‌توانند در تمام ایام هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینما گالری ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.