گروه تجسمی هنرآنلاین: هر سال در ماه اکتبر نمایشگاه بزرگ FIAC در پاریس برگزار می‌شود. فیاک رویداد مهمی برای طرفداران هنر معاصر است و هر سال از صاحبان گالری، مجموعه‌داران، هنرمندان، موزه‌داران، مدیران مؤسسات و شخصیت‌هایی از جهان هنر معاصر از بیش از ۶۰ کشور جهان دعوت می‌کند تا در پاریس با هم ملاقات کنند. هر سال بیش از ۷۰ هزار نفر در مدت ۴ روز از این رویداد بازدید می‌کنند. 

نمایشگاه بین‌المللی هنر معاصر فیاک از سال ۱۹۷۴ هرساله در قلب پاریس برگزار می‌شود و مکانی ممتاز برای کشف آفرینش‌های هنری بین‌المللی است. فیاک مجموعه‌ای از گالری‌های هنر مدرن و هنر معاصر را که در برجسته‌ترین صحنه‌های بین‌المللی مشارکت دارند، معرفی می‌کند و آنچه ارائه می‌دهد بهترین آفرینش‌های هنری از استادان مدرن اوایل قرن بیستم تا جدیدترین روندهای هنر معاصر است. چهل و هفتمین دوره فیاک از ۲۱ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ با حضور حدود ۲۰۰ گالری از کشورهای مختلف برگزار می‌شود. از ایران نیز گالری دستان با نمایش آثاری از فرخ مهدوی و هدی کاشیها در این رویداد حضور دارد.  

سال گذشته با توجه به شیوع کرونا نخستین نمایشگاه آنلاین فیاک (FIAC Online Viewing Room) در اسفندماه برگزار شد و امسال نیز هم‌زمان با نمایشگاه فیزیکی، نسخه آنلاین فیاک با حضور بیش از ۲۰۰ گالری در حال ظهور یا استقرار یافته، در زمینه هنر معاصر، هنر مدرن و دیزاین برگزار می‌شود.