به گزارش هنرآنلاین، هم‌زمان با سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی «جشنواره ایده‌های برتر فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی» به همت پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می‌شود.

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، نخستین مجموعه علمی و فناوری است که با هدف تجاری‌سازی فرهنگ، هنر و صنایع فرهنگی در تلاش است تا در اقتصاد فرهنگ کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در داخل کشور تحولی ایجاد کند.

جشنواره ایده‌های برتر فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی، یکی از رویدادهای این مجموعه است که در راستای کشف استعدادها و ایده‌های خلاقانه با محوریت فناوری‌های اجتماعی، فناوری‌های رسانه‌ای، فناوری‌های هنری،  فناوری آموزش، میراث فرهنگی، گردشگری، موسیقی، صنایع‌دستی، صنایع دیداری – شنیداری، فناوری اطلاعات، هنرهای تجسمی، اسباب‌بازی و سرگرمی، طراحی صنعتی، گرافیک، نشر و چاپ، معماری، هنرهای نمایشی، نقاشی، عکاسی، مد و پوشاک، رسانه، تبلیغات و بازاریابی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را تا هشتم مردادماه به شماره تماس ۰۹۰۲۴۳۴۳۸۴۵ از طریق واتس اپ ارسال کنند.

نتایج بررسی و ایده‌های منتخب جشنواره ۱۶ مردادماه معرفی می‌شوند و اختتامیه جشنواره ۱۹ مردادماه برگزار می‌شود.

ایده‌های برگزیده جشنواره از حمایت مجموعه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در مشاوره، استقرار و سرمایه‌گذاری برای تولید بهره‌مند خواهند شد.