به گزارش هنرآنلاین، گروه هنرمندان عضو تذهیب با برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی هنرمندان خود در میکا گالری کیش اولین نمایشگاه گروهی داخلی خود را با عنوان (جزیره‌ای در سرزمین من) در سال ۱۳۹۸ آغاز کردند.

 سعید پورعلی، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد جزیره کیش در دیدار از نمایشگاه و ضمن تشکر از حضور هنرمندان گروه‌ تذهیب، گفت: صدای فرهنگ ایرانی، صدای عشق، صدای بردباری، صدای دانایی و صدای خردورزی است.

او افزود: من معتقدم که هر چه صدای فرهنگی خودمان را بلندتر اجرا کنیم، فضای گفتگو، خردورزی، گسترش دانش و خلاقیت افزایش می‌یابد و این رسالت بر دوش جامعه فرهنگی و هنرمندان ماست.

پور علی تصریح کرد: هنرمندان باید یکدیگر را ببینند و گفتگو کنند تا بتوانند تجربیات، ادراکات و احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

او تصریح کرد: یکی از چشم‌اندازهایی که فراهم شده این است که کیش بتواند جزیره فرهنگ باشد، بتواند جزیره گفتگو و تعامل باشد؛ تلاش ما این است که کیش بتواند خانه فرهنگی پایدار بین انسان‌ها باشد. چه انسان‌هایی درون سرزمینی و چه انسان‌های فرا مرزی.

 نادیا بخشنده مدیر میکا گالری کیش نیز اظهار کرد: تأسیس این گالری از سال ۱۳۹۳ بوده و تاکنون حدود ۷۰ نمایشگاه از هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار شده است. سال ۱۳۹۸ برای ما سالی پر تلاش با نمایش آثاری فاخر از هنرمندان هنرهای تجسمی بود.

همچنین فرزین پیروزپی مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری تذهیب در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بیان کرد: هنرمندان عضو این موسسه تا پایان سال ۹۸ برای به دست آوردن جایگاه بهتری در بازار بین‌المللی و همچنین فروش آثار نقاشی هنرمندان جوان خود در چهار آرت فر بین‌المللی در خارج از کشور شرکت می‌کنند.

در این نمایشگاه هنرمندانی چون: آزاده حایری، حسنا احمد آخوندی، حنانه نیک سیرت، دلارام قائمی، زهرا محمدی، زینت پارسا، ژاله نوذری، شعله خلج امیر حسینی، شیوا قنبری، طاهره اله دادیان، فریبا محقق حضرتی، فرحناز داوری دولت آبادی، فرحناز داوری دولت آبادی لعبت صدری، لعبت صدری، نینوش پاشازاده و هما منصوری حضور دارند.

این نمایشگاه تا تاریخ هیجدهم اردیبهشت ماه در گالری میکا ادامه دارد.