به گزارش هنرآنلاین، رویای گریز آلبوم موسیقایی بی کلام کوارتت زهی اروند با آهنگسازی نگین زمردی و فرزاد فضلی است که پس از رونمایی دیروز آن توسط حمید دیبازر و امیر اسلامی از مدرسان دانشکده موسیقی هنر و رضا مهدوی مدیر نشر راوی آذرکیمیا و جمع کثیری از هنرمندان و علاقمندان در شهر کتاب ابن سینا امروز منتشر می شود.

رویای 1 و 2 و3 از فرزاد فضلی و گداز، گریز، گذر، گمان و گشایش از نگین زمردی است که با هنرمندان نوازنده کوارتت زهی نگار افاضل ( ویلن 1)، امیر باورچی (ویلن 2) بابک کوهستانی (ویلن آلتو) و آیدین احمدی نژاد (ویلنسل) اجرا و ضبط شده است.

کیاوش صاحب نسق مدرس دانشگاه در کتابچه این آلبوم آورده است: نسل فعلی آهنگسازان جوانی که در عرصه موسیقی هنری و جدی گام بر می دارند با دشواریهای بسیاری روبرو هستند.مجموعه پیشرو دربرگیرنده دو کوارتت زهی از دو آهنگساز ایرانی که با پشت سر گذاشتن تحصیلات آکادمیک در ایران و با تلاش و پشتکاری قابل تقدیر در حیطه دشوار اجرای آثارشان گام برداشته اند. انتخاب ترکیب کوارتت زهی برای معرفی اولین اثر منتشر شده از هر دو آهنگساز نشاندهنده شناخت و توجه آنها به دشواری خاصی است که در تصنیف این ترکیب سازی با آن مواجه هستند.

رویای گریز از سوی موسسه فرهنگی و هنری راوی آذرکیمیا به مدیریت تولید رضا مهدوی و مراکز پخش: گلچین، آوای باربد و هنر شهر آن را عرضه کرده اند.

پایان پیام/46