سرویس استان های هنرآنلاین: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در این باره بیان داشت: با حضور خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، هنرمندان، شاعران و فرهیختگان، آیینی با نام "یاد آسمان" به همراهی استاد علیرضا افتخاری، حامد فقیهی و گفتگوی صمیمانه با خانواده شهید رضایی نژاد و دادور، در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برپا می شود.

بهزاد مریدی به برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: همزمان با برنامه های پاسداشت جنگ تحمیلی، ٧ مهرماه ساعت ١٨ و سی دقیقه نشست و همایش شکست حصر آبادان با عنوان "یاد آسمان" برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه آیین یاد شده هفتم مهر ماه جاری ساعت ١٨ است، ادامه داد: در این آیین از کتاب های حوزه ایثار و شهادت رونمایی و همچنین، نمایشگاهی از پوسترهای کارگاه خط سرخ مدافعان حرم نیز برپا می شود.

این مدیر فرهنگی استان در پایان افزود: تجلیل از خانواده معظم شدای مظلوم مدافع حرم، شعرخوانی شاعران و روایتگری راویان دفاع مقدس از دیگر برنامه های این روز سترگ و ارزشمند است که نوسط یازده ارگان فرهنگی و ارزشی استان فارس از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، دبیرخانه همایش "یاد آسمان"، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و سازمان بسیج هنرمندان فارس، برگزار می شود.