به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره سرچشمه‌سرخ، حجت‌الاسلام والمسلمین موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این نشست با تاکید بر لزوم برگزاری فراگیر و در خور شأن این جشنواره، به توصیه های اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اقدام هنرمندان در زمینه حادثه هفتم تیر اشاره کرد.

در ادامه، اسکندر یارنسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره، ضمن اعطای احکام دبیران بخش‌های مختلف، از اعلام فراخوان عمومی برای ارسال آثار توسط هنرمندان خبر داد.

دکتر حبیب‌الله صادقی، دکتر غلامعلی طاهری، دکتر نظام‌الدین امامی‌فر، دکتر بهرام کلهرنیا، حسین چنعانی و رضا حسینی کاردر از دبیران و داوران جشنواره سرچشمه‌سرخ نیز در این نشست حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پیرامون اهداف و محورهای مربوط به برگزاری این جشنواره پرداختند.

جشنواره ملی هنرهای تجسمی سرچشمه‌‌سرخ یادبود شهدای هفتم تیر در دو بخش رقابتی و غیررقابتی با ارائه آثاری در قالب پوستر، نقاشی، هنر جدید و عکاسی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه واقع در تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی (ره)، تقاطع خیابان شهید موسوی، موزه مرکزی شهدا تا تاریخ اول تیرماه ارسال کنند.

شماره تماس 88306831 و رایانامه Jashnvare.7tir@gmail.com نیز راه‌های ارتباطی هنرمندان با دبیرخانه جشنواره ملی سرچشمه‌سرخ است.