سرویس سینمایی هنرآنلاین: شهاب حسینی ایفاگر نقش قباد در سریال "شهرزاد"، این روزها مشغول بازی در سری دوم و سوم این سریال است.

قباد یکی از اضلاع اصلی این مثلث عاشقانه میان شهرزاد و فرهاد است و شهاب حسینی به زیبایی در فصل اول این سریال به ایفای نقش پرداخت.

سریال "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی در 28 قسمت سال گذشته منتشر شد. "شهرزاد" روایتگر قصه دختری است به نام شهرزاد (ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (مصطفی زمانی) روزنامه نگار عاشق که می خواهند با هم ازدواج کنند. داستان در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق اتفاق می‌افتد. پدران این دو از افراد گوش به فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ آقا (علی نصیریان) هستند . تحولات ۲۸ مرداد فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبه دار می‌کشد، اما بزرگ آقا او را نجات می‌دهد . پس از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت زدگی‌اش کم شده تصمیم می‌گیرند تا مراسم عروسی بگیرند اما از آنجایی که دختر  بزرگ آقا، شیرین ( پریناز ایزدیار ) که با پسر عموی خود قباد ( شهاب حسینی ) ازدواج کرده و قادر به بچه دار شدن نیست، بزرگ آقا تصمیم می‌گیرد تا به ازای کاری که برای فرهاد انجام داده، شهرزاد با قباد ازدواج کند و برای او وارثی را به دنیا آورد.

شهرزاد با قباد ازدواج می‌کند و این آغاز قصه‌های "شهرزاد" است. فصل اول سریال با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبه رو شد و همین امر نیز موجب شد تا فتحی به سراغ ساخت فصل دوم وسوم این سریال برود.

و حالا گروه سخت مشغول کار هستند تا طبق آنچه که اعلام شده 29 خرداد اولین قسمت از فصل دوم این سریال به شبکه نمایش خانگی بیاید.