به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا، رضا گوران گفت: آذر، دی و بهمن‌ماه امسال قصد دارم نمایش "مده‌آ" را به صحنه ببرم که شروع اجرای آن در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر خواهد بود اما احتمالا پس از آن ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه از تیرماه تمرینات نمایش خود را شروع می‌کند، گفت: ۱۵ دقیقه از "مده‌آ" را قبلا در استونی با بازیگران این کشور و به زبان استونی اجرا کردم اما الان می‌خواهم با تفاوت‌های ایجاد شده، نمایش را در ایران به صحنه ببرم.

گوران اضافه کرد: متن "مده‌آ" را با برداشتی از نمایشنامه اصلی آن نوشتم و از آنجا که شیوه کارم کارگاهی است، می‌توانم بگویم این طنز سیاه، متفاوت‌ترین کار من به لحاظ متن و اجرا در کارنامه کاری‌ام محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه هنوز هیچ کدام از بازیگران این نمایش مشخص نشده‌اند، گفت: قرار بود شهریور و مهرماه امسال در سالن اصلی تئاترشهر اجرای دیگری داشته باشم ولی به دلیل کامل نشدن گروه آن نمایش ترجیح دادم در زمانی دیگر آن را به صحنه ببرم و در این باره مدیر تئاترشهر (پیمان شریعتی) با درک شرایط، کنار ما قرار گرفت و از آنجا که معمولا چنین اتفاقی از سوی مدیران مرسوم نیست دوست دارم حتما به این همراهی و کمکی که از سوی پیمان شریعتی صورت گرفت اشاره و تشکر کنم.