سرویس موسیقی هنرآنلاین: رضا یزدانی خواننده موسیقی پاپ-راک به تازگی برای تور کنسرت آخرین آلبوم خود به کانادا سفر کرده تا اجراهایی را در سه شهر مهم این کشور برگزار می‌کند.

در تور کنسرت آلبوم "دوئل در آینه" در کانادا، یزدانی ابتدا در روز 19 می در سالن Richmond Hill تورنتو به روی صحنه رفت که این کنسرت در سالنی مملوء از تماشاگر برگزار شد. تمامی بلیت‌های این کنسرت در روز قبل از اجرا به فروش رسیده بود.

دومین اجرای یزدانی در روز 21 می مصادف با 31 اردیبهشت در شهر مونترال در شرق کانادا و در استان کبک برگزار شد. پس از این کنسرت، یزدانی به همراه ارکستر خود استراحت کرده و یک هفته بعد در روز 28 می مصادف با 6 خرداد در سالن  Centennial Theatre ونکورر به روی صحنه می‌رود.

هر سه شهر تورنتو، مونترال و ونکوور از شهرهای مهم کانادا هستند که ایرانیان زیادی در آن‌ها زندگی می‌کنند. یزدانی برای اجرای کنسرت در این سه شهر مهم در آمریکای شمالی، همراه با محمد خرمی‌نژاد (درامز)، آرش زمانیان (گیتار باس)، میلاد عدل (گیتار الکتریک)، شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) و علیرضا مهدی زاده (ساکسوفون) به روی صحنه می‌رود.

یزدانی پیش از این تور، آلبوم "دوئل در آینه" را در اسفندماه گذشته به دو شهر گوتنبرگ و استکهلم در سوئد برد و در آن‌جا برای هموطنان خود اجرا کرد. وی سابقه برگزاری تور کنسرت‌های دیگری را نیز در اروپا و آمریکا دارد.

رضا یزدانی در روزهای 21 و 22 اردیبهشت سال جاری اولین کنسرت آنپلاگد خود را تحت عنوان "اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد" در خانه همایش شهر تهران به روی صحنه برد. وی هم اکنون فیلم "تیک‌آف" را بر روی پرده سینما دارد.

رضا یزدانی تاکنون 9 آلبوم صوتی رسمی با نام‌های "شهر دل"، "پرنده بی پرنده"، ".هیس"، "ساعت‌ 25 شب"، "ساعت‌های خاموشی"، "خاطرات مبهم"، "ساعتا خوابن"، "سلول شخصی" و "دوئل در آینه" منتشر کرده که در کنسرت‌های پیش رو ضمن اجرای آلبوم "دوئل در آینه"، منتخبی از قطعات سایرآلبوم‌هایش را نیز اجرا خواهد کرد.

تور کنسرت‌های رضا یزدانی با همت علی اوجی و به همراهی شرکت آریا پرسیس در کانادا برگزار می‌شود که بلیت اجراهای باقی‌مانده آن از طریق وب‌سایتwww.eventbrite.com  قابل دریافت است.